Voordat u de storingsdienst belt zijn er een aantal punten die u zelf kunt controleren:
1. Zit de Stekker goed in het contact?
2. Is de druk van uw ketel nog voldoende? Deze moet tussen 1,5 en 2 bar staan.
3. Werkt u kamerthermostaat nog? Het kan zijn dat u de batterijen moet vervangen.
4. Is er een stop doorgeslagen? Kijk in u meterkast of dit nog in orde is.
5. Staan er voldoende radiatoren open? Het is de bedoeling dat het water rond kan stromen.
6. Hoort u een borrelend geluid in de radiatoren? Dan zit er waarschijnlijk lucht in het systeem.
7. U kunt zelf de ketel opnieuw opstarten met de reset knop. Noteer wel even de storingscode.
Werkt uw ketel nu nog niet dan is het tijd om Installatiebedrijf Seton te bellen.
Tijdens kantooruren kunt u ons bereiken via telefoonnummer: 078-6812151
Buiten kantooruren krijgt u via telefoonnummer 078-6812151 een antwoordapparaat. Hierop wordt het betreffende storingsnummer gemeld. Dit nummer belt u buiten kantoortijd. Nadat u uw naam en telefoonnummer hebt ingesproken wordt de dienstdoende monteur opgepiept en luistert op afstand uw boodschap af. Hij belt u dan zo spoedig mogelijk terug.
Het verhelpen van storingen buiten de normale werktijden worden beoordeeld op urgentie. Vooral op zon- en feestdagen zal aan de hand van de omstandigheden door de dienstdoende monteur worden bepaald in overleg met u als klant, of de storing op die dag moet worden verholpen.